loading...
کافه کلش رویال
امیر بازدید : 67 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

نحوه ی استفاده از کارت ها و دانستن نقاط ضعف و قدرت کارت های کلش رویال میتوانید تاثیر بسیاری در اتک های شما داشته باشید ، اینکه بدانید چگونه از هر کارت بهترین استفاده را ببرید و یا چگونه سربازان حریف را با کمترین زحمتی از بین ببرید میتواند دست شما را در اتک هایتان حسابی پیش بیاندازد

در این مطلب چگونگی استفاده و مهار هر کارت که در آرنا ۱ آزاد میشود ، توضیح داده شده است 🙂

 

با ما در این مطلب همراه باشید

 

 

 

 

 آرنا ۱ :Training Camp

training-camp

 

 

 

arrowsاررو (کمان ) : یک کارت اصلی برای بسیاری از ترکیب ها ! کاربرد اصلی این کارت نابود کردن توده ی بسیاری از سربازان کم جان مانند مینیون ها ، گابلین ها ، اسکلت ها و پرینسس است . هنگامی که حریف شما با خرج کردن الکسیر فراوان مقداری سرباز مانند مینیون و گابلین می ناندازد میتوانید با یک کارت کم هزینه مانند اررو ، سربازان حریف را از بین ببرید . همچنین هنگامی که حریف شما بفهمد که شما در دستتان اررو دارید ، به ندرت از کارت هایی که معمولا برای دفاع استفاده می شوند مانند مینیون هورد و اسکلتون ارمی استفاده میکند . همچنین اررو میتواند مانع از باخت شما در لحظات آخر شود و جلوی یک باخت را بگیرد 🙂 . در تعدادی از ترکیب ها ، حریف سعی میکند تا ابتدا از سربازانی مانند مینیون هورد یا پرینسس استفاده کند تا شما را مجبور به استفاده از اررو کنند . سپس هنگامی که شما آرو ندارید به بهترین نحو از این قرصت طلایی استفاده میکنند . در مقابل اینگونه ترکیب ها پیشنهاد میکنم که سربازان حریف را با نیرو هایی مانند ویزارد از بین ببرید و ارو را برای موقعی که واقعا نیاز دارید استفاده کنید 🙂

 

archers

 

آرچر (کماندار) : سربازانی با حرکت اهسته ، محدوده ی زیاد و هزینه ی الکسیر کم ! ارچر ها سلامتی نسبتا خوبی دارند و نسبت به هزینه ی الکسیرشان ، اسیب زیادی هم میرسانند .بسیاری از بازیکنان به آنها اهمیتی نمیدهند اما ارچر ها هنگامی که پشت یک سرباز دیگر باشند میتوانند خطرناک باشند . هم برای حمله استفاده میشوند هم برای دفاع ! در لول های بالا تر معمولا توسط آرو از بین نمیروند همچنین ارزش اینکه از یک اسپل دیگر مانند فایربال بر روی انها استفاده شود هم ندارد . پس حریف شما مجبور است که از سربازانش برای مهار آرچر ها استفادعه کند . ارچر ها هنگامی که تنها باشند به اسانی کشته میشوند اما هنگامی که همراه با سربازان دیگر باشند و هیچ اسیبی نبینند میتواند اسیب بسیار زیادی برسانند پس همیشه آنها قبل از سربازانی که از انها به عنوان سپر استفاده می کنند از بین ببرید .

 

bomber

 

بمبر (بمب اندار 😐 ) : از این کارت بیشتر در سطح های پایین استفاده میشود تا در ارنا ها و لول های بالا . معمولا در یک حمله نقش پشتیبانی را دارد و از پشت سربازان حریف را نابود میکند . هزینه ی الکسیر نسبتا خوبی دارد اما میزان سلامتی کمی دارد . همچنین نمیتواند به سربازان هوایی اسیب برساند . هنگامی که پشت یک کتک خور* قرار دارد ابتدا بمبر را نابود کنید و سپس سراغ بقیه ی سربازان بروید . مانند تمام سربازانی که آسیب انفجاری دارند (Splash damage) به جز والکری بهتر است که برای مهار این سرباز ، نیرو های دفاعی خود را که جان بالایی دارند ( مانند باربارین) را اطرافش قرار دهید و ان را محاصره کنید

 
 
کتک خور ها: سربازانی هستند که جان نسبتا بالایی دارد و به عنوان سپر قرار داده میشوند مانند جاینت یا گولم

knight

شوالیه ( نایت 😐 ) : در حال حاظر نقش پر رنگی در اتک های بازیکنان سطح بالا ندارد و بیشتر به درد بازیکنان لول پایین میخورد . هزینه ی الکسیر کمی دارد ولی سلامتی بالایی دارد که میتواند به عنوان یک کتک خور عمل کند . سرعت زیادی دارد و بسیار سریع حمله میکند و اسیب قابل قبولی نیز میرساند اما نمیتواند سربازان هوایی را مورد حمله قرار دهد . بسیاری از بازیکنان باربارین را به شوالیه ترجیه میدهند زیرا قدرت بیشتری دارند و مانند چهار شوالیه ی کوچک عمل میکنند 🙂

 

 

 

FireballCard

 

فایربال ( توپ آتشین ) : به نظر من بهترین اسپل برای اسیب مستقیم رساندن است . هزینه ی الکسیر خوبی دارد اما محدوده ای کمتر از آرو دارد پس باید با دقت از آن استفاده کرد تا تمام اهدافمان را تحت پوشش قرار دهد . در لول های بالا میتواند بسیاری از سربازان را در یک ضربه نابود کند و آسیب خوبی نیز به ساختمان ها و توور ها وارد کند 🙂 برای باربارین تاثیر بسیار خوبی دارد و میتواند در یک ضربه ویزارد یا ماسکتیر (  تفنگ دار) را از پا در بیاورد به شرط آن که فایر بال یک لول بالاتر باشد 🙂 همچنین میتواند به راحتی سربازان پشت یک کتک خور را از بین ببرد و حمله را خراب کند . در مقایسه با آرو قدرت بیشتری دارد و تنها یک الکسیر هزینه ی بیشتری دارد . به همین خاطر من فایربال را به آرو ترجیه میدهم 🙂

 

mini_PEKKA

 

مینی پکا : یک کارت با پتانسیل بسیار بالا که اگر به خوبی از آن استفاده شود میتواند آسیب بسیار زیادی را به حریف وارد کند . میتواند برای حمله و دفاع در مقابل کتک خور ها استفاده شود . به تنهایی کارآمد نیست و به آسانی از بین میرود پس باید پشت یک کتک خور رها شود یا توسط نیروهایی که ضربه ی انفجاری وارد میکنند مانند ویزارد پشتیبانی شود . حتی با یک ضربه هم آسیب بسیار زیادی وارد میکند پس باید مراقب باشید تا به توور های شما نرسد . همچنین مینی پکا متواند برای مهار کردن رویال جاینت بسیار موثر باشد . برای مهار مینی پکا بهتر است از سربازان ارزان و کوچک مانند گابلین یا اسکلت ها ، نیرو های هوایی و ساختمان های دفاعی استفاده شود

 

musketeer

 

ماسکتیر (تفنگ دار 😐 ) میزان سلامتی متوسطی دارد . مانند یک ویزارد است اما با قدرت کمتر و قابلیت حمله ی تک هدفی به جای چند هدفی . یک کارت همه کاره است و میتواند خسارت بسیاری را در مدت زمان کم وارد کند . ماسکتیر را میتوان توسط فایربال از بین برد به شرط آنکه فایربال یک لول از ماسکتیر بالا تر باشد . ماسکتیر به آسانی مهار میشود زیرا تک هدفی است و در مقایل مینیون هورد و اسکلتون آرمی کم می آورد .هیچ وقت از ماسکتیر تنها برای حمله استفاده نکنید. بهتر است که پشت یک کتک خور قرار بگیرد تا بتواند در مدت زمان کم به لطف تفنگ سریعش خسارت زیادی به حریف وارد کند .

 

 

 

giantجاینت (غول): یک نیروی کتک خور که ضعیف تر و ارزان تر از گولم است . میتواند مقدار زیادی آسیب به حریف وارد کند اگر به توور های حریف برسد . معمولا توسط نیرو های دیگر پشتیبانی میشود که همین کار را سخت میکند . برای مهار جاینت میتوان از سرباز های کوچک مانند گابلین ها یا اینفرنو توور استفاده کرد . برای مهار ساده تر جاینت بهتر است که اول سرباز هایی که جاینت را پشتیبانی میکنند را مهار کنید و سپس به سراغ جاینت بروید . بهتر است که به کمک ساختمان های دفاعی جاینت را به وسط زمین بکشانید تا توسط هر دو آرنا توور مورد هدف قرار بگیرد و اسان تر از بین برود. معمولا توسط ویزارد یا ویچ یا بمبر یا بالون مورد استفاده قرار میگیرد . هنگامی که با یک ترکیب بالون و جاینت مواجه شدید دو راه دارید . اول اینکه سعی کنید سربازانتان را به گونه ای بیاندازید که بالون را هدف قرار دهند . راه دوم اینکه سعی کنید هرچه سریع تر از شر جاینت خلاص شوید و توجه تان را روی بالون متمرکز کنید . هنگام مهار کردن سربازان پشیبان کننده ی جاینت نهایت دقتتان را بکنید زیرا اگر اشتباه کنید و نتوانید آن ها را مهار کنید باید فاتحه ی توورتان را بخوانید :))

 

princeپرینس : یک کارت بسیار عالی که بخاطر سرعت و قدرتش معروف است . اگر مانعی سر راهش نباشد میتواند با کمک سلامت و قدرت بسیارش به راحتی یک توور را نابود کند :). به هیچ وجه اجازه ندهید هنگامی که سرعتش زیاد شده به سمت توور شما بیاید زیرا ضربه ای دوبرابر وارد میکند . برای متوقف کردن پرینس باید سریع عمل کنید تا بخواهید فکر کنید یک توورتان را از بین برده یا آسیب بسیاری وارد کرده است . سرباز های ارزان و کوچک برای مهار پرینس بسیار مناسب هستند . یک دسته ی چهار تایی از اسکلت ها میتواند کاملا پرینس را مهار کند . هنگامی که سرعتش زیاد میشود یا به اصطلاح شارژ میشود ، زپ میتواند او را ریست کند تا از اول شروع کند . هرگز از سرباز های تکی و گران استفاده نکنید . اگر هیچ سرباز کوچک و ارزانی ندارید کنون (Cannon) میتواند برای مهار قدرت پرینس استنفاده کنید . بسیاری از بازیکنان سعی میکنند از یک سمت یک حمله ترتیب دهند و از سمت دیگر پرینس را رها کنند . در این حالت ابتدا پرینس را نابود کنید و سپس به سربازان دیگر بپردازید :))

baby_dragon

 

بی بی دراگون (بچه اژدها) : برای آرنا های پایین کارت مناسبی است مخصوصا هنگامی که حریف بی تجربه ی شما در آرنا های پایین هیچ سرباز هوایی زن در ترکیبش نداشته باشد . برای پشتیبانی از کارت های دیگر مفید است . برای مهار بی بی دراگون میتوانید از ماسکتیر ، تسلا و اینفرنو استفاده کنید  ولی هرگز از مینیون استفاده نکنید زیرا بیبی دراگون مینیون ها را در دو ضربه نابود میکند . از بزرگترین مشکلات بی بی دراگون این است کهسرعتش بسیار آرام است و مدت زمان بین دو پرتابش زیاد است و قدرتش نسبتا کم است . به همین دلیل در آرنا های بالاتر زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد .:(

 

 

 

اskeleton_armyسکلتون آرمی (ارتش اسکلت) : معمولا در آرنا های پایین استفاده میشود . برای ساخت یک توده از سربازان کوچک و گیج کردن نیرو های حریف کاربرد دارد . کارت بدرد بخوری است همچنین در عوض به آسانی از بین میرود . برای نابود کردنش از اسپل هایی مانند آرو یا زپ و یا از ساختمان هایی مانند بمب توور یا از سربازانی که ضربه ی انفجاری دارند استفاده شود . از آنها برای حمله استفاده کنید بلکه آنها را نگه دارید تا سربازان مهم و قوی حریف را در مدت کمی نابود کند . برای مهار آنها با آررو مشکلی ندارید زیرا آرو محدوده ی وسیعی را پوشش میدهد اما برای زپ باید صبر کنید تا آنها در یک نقطه متمرکز شوند مثلا هنگامی که در کنار یک سرباز جمع شده اند . به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود که در آرنا های بالا تر از آن استفاده شود زیرا به آسانی نابود میشود و شما مقدار زیادی الکسیر را برای اسکلتون آرمی به هدر میدهید .

 

witch

 

ویچ (ساحره 😐 ) سربازی که اسکلت بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد . بهرتین استفاده از آن برای دفاع و حمله در پست یک کتک خور است تا حمله را پشتیبانی کند . عملکزد خوبی را هنگامی که تنها است ندارد .قدرت زیادی ندارد اما میتواند مینیون ها و دیگر سربازان را به راحتی از بین ببرد . ویچ ضربه ی انفجاری دارد به همین دلیل برای پشتیبانی یک حمله بسیار موثر است اما نقطه ضعف آن قدرت نسبتا کم او و فاصله ی بسیار زیاد بین فراخوانی اسکلت هاست . از ویچ میتوان برای مهار آسان پرینس و مینی پکا استفاده کرد زیرا حواس این نیرو ها را به اسکلت ها جلب میکند و از پست اسکلت ها آنها را هدف قرار میدهد :))

 

منبع : clashroyale.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 12,943